بررسی مقدماتی ترین ترفند های بازی های دی (Hay Day)

slide1q 

۱- کسب تجربه یا جمع کردن پول

هنگامی که بازی را به تازگی شروع می کنید فقط بر روی کسب تجربه تمرکز کنید تا بتوانید زودتر به سطح ۷ برسید. در سطح ۷ مسیر جاده برای شما باز می شود و می توانید از دیگر دهکده ها سفارش بگیرید. این سفارش ها پول و تجربه به همراه دارند. 

۲- فروشگاه کنار خیابان

اینجا جایی است که می توانید درآمد خوبی از آن داشته باشید. محصولات و کالاهای اضافه خود را در این فروشگاه قرار دهید. اگر قیمت های شما مناسب باشد در کمترین زمان به فروش می روند. بهتر است قیمت شما ۷۵% بالاترین قیمت کالا باشد. برای مثال اگر بیشترین قیمت کالا سکه۱۰۰ است، شما ۷۵ سکه قیمت گذاری کنید. 

۳- میان تولیدات و محصولات تعادل بر قرار کنید 

به یاد داشته باشید که همیشه حداقل یک محصول برای کشت در مزرعه و تولید محصول جدید نگه دارید. با این روش همیشه یک محصول در انبار دارید که بتوانید با آن محصولات جدید تولید کنید.


۴- تام؛ پسر پستچی 

در لول ۱۴، تام پستچی برای کمک به شما می آید. هنگامی که نیاز به محصولات جدید برای تولید بیشتر داشته باشید تام می تواند به شما کمک کند. می توانید از کمک تام پستچی هر ۲ ساعت یکبار استفاده کنید. 

در این بازی الماس ها نقش تعیین کننده ای در پیشرفت و گسترش دهکده دارند. مثلا ممکن است شما محصولات زیادی را تولید کنید ولی چون ظرفیت انبار شما پر شده است نمی توانید آن را ذخیره کنید پس باید سطح انبار خود را گسترش دهید که این نیاز به الماس دارد. برای خرید الماس می توانید از به تنها فروشگاه اختصاصی هی دی www.myhayday.ir  سر بزنید تا سریع، آسان و با کمترین قیمت بسته مورد نظر خود را خریداری کنید.

معرفی بازی “ های دی “ Hay Day

بازی های آنلاین همیشه از محبوبیت خاصی در بین قشر عظیمی از جامعه برخوردار هستند اما وقتی ما با بازی های آنلاین ویژه ای همچون بازی “ های دی “ Hay Dayروبرو می شویم، در نگاه اول متوجه سبک و سیاق بازی و مخاطبانی که قصد جذب دارند می شویم. بازی “ های دی “Hay Day  عنوانی است که علاوه بر محبوبیت ویژه ای که در بین افراد بسیار دارد از ارزش خاصی در قشر زنانه جامعه برخوردار است و طبق آماری که توسط کمپانی Supercell منتشر شده ۴۰درصد از بازیکنان زن هستند. حال گذشته از این موضوعات باید دقت کرد که بازی هایی که توسط SuperCell  ساخته می شوند  زن و مرد و کوچک و بزرگ نمی شناسد. با ما باشید تا با به بررسی بازی “ های دی “Hay Day  ساخته SuperCell بپردازیم.

در وهله اول که وارد بازی می شوید شیفته محیط فانتزی بازی و گرافیک زیبای آن می شوید، تمامی عناصر برای خلق یک محیط فانتزی با طعم طبیعت بِکر رعایت شده از درختان در فصل پائیز و بهار بگیرید تا تالاب هایی که قورباغه هایی را به مزرعه شما می آورد، در طول بازی چیزی که هرگز باعث خستگی شما نخواهد شد طراحی بازی “ های دی “Hay Day  خواهد بود، زیرا رفته رفته و با بدست آوردن امکانات جدید و دستگاه ها و ساختمان های جدید زیبایی طراحی شان شمارا جذب خود خواهد کرد. زیباتر این است که وقتی تمامی این امکانات را در کنار هم می چینید برای شما یک دفتر نقاشی الکترونیکی درست می شود  چرا که با رنگ های متنوع و زیبا در ساختمان های بزرگ و کوچک فعالیت های کند و سریع ترکیبی ایجاد می شود که اگر بخواهید حتی به صفحه گوشی خیره شوید بازهم وقت تلف کنی حساب نخواهد شد. طراحی شخصیت های بازی هم بسیار خوب صورت گرفته است، در بازی شما با چند شخصیت که تقریبا ۵ نفر می شوند،  مبادله خواهید کرد که انیمیشن های کار شده بر روی این شخصیت ها بسیار زیبا بوده و حس غیرحرفه ای بودن بازی اصلا به شما دست نخواهد داد. رفتار های حیوانات به هنگام گرسنگی و سیری در یک کلمه حیرت انگیز است با هر آپدیتی که منتشر می شود حیوانات مزرع شما در لباس های مخصوصی نمایان می شوند. یکی از این آپدیت ها که بسیار جالب می باشد آپدیت مربوط به هولوین است که به قدری جالب طراحی شده که باعث خنده شما خواهد شد…

screenshot_2016-10-16-17-26-09 screenshot_2016-10-16-17-26-14 screenshot_2016-10-16-17-26-19 screenshot_2016-10-16-17-27-03

گیم پلی بازی در یک جمله اعتیاد آورمی باشد، چرا که در بازی “ های دی “Hay Day  با یک گیم پلی چند ساعته روبرو نیستید و قرار نیست با کشتن چند نفر و با انجام چند عملیات بازی را تمام کنید، شما مدام در چالش هستید که هرچه زودتر محصولات خودرا به مدرسه و افرادی که از شما درخواست می کنند برسانید و برای آماده کردن یک “تخم مرغ” باید یک پروسه طولانی را طی کنید مثلا اول باید گندم های خودرا کاشته و درو کنید، سپس آن را آسیاب کرده و سپس به عنوان خوراک به مرغ های خود بدهید تا آن را خورده و سپس تخم گذاری کنند، حال خود تخم مرغ هم کاربرد های بسیاری دارد از جمله برای ساختن استیک ، نان های طعم دار(شاه توتی) و دیگر نان ها مورد استفاده می گیرد و جالب اینجاست که خود نان هم دوباره مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

طراحی گیم پلی به نحوی بوده که شما با زمان درگیر هستید بر فرض مثال می خواهید سفارشی را برای مدرسه بفرستید و با این حال طرحی هم گذاشته شده که با ارسال هر سفارش امتیاز و مبلغ دوبرابر خواهید گرفت متوسط رشد هر محصول هم ۱۰ دقیقه می باشد و فرصت این مسابقه هم ۲۴ ساعت و حداکثر ۴۸ ساعت است

وقتی میتوان به چیزی شبیه ساز گفت که تمامی عناصر مربوطه کاملا رعایت شده باشند و در بازی “ های دی “Hay Day  تمامی نقاط رعایت شده اند و مهم ترین آن ها بخش داد و ستد میباشد. اگر شروع به تجربه بازی بکنید متوجه خواهید شد که در  برخی جاها نیاز دارید که جنس اضافی خرید کنید و این هم به دلیل زمانی است که برای رشد گیاه و یا میوه و محصول شما تعیین شده است اما واقعی بودن این سیستم خرید و فروش باز هم به لطف کاربران و مخ سازندگان طوری شده که شما در صفحات روززنامه به دنبال ارزانترین قیمت از جنس خود خواهید. اگر جنسی که می خواهید در بازار موجود نبود می توانید با مرجعه به تامی و پرداخت چندین الماس اورا در خدمت خود بگیرید و هرچیزی که که هر لحظه لازم داشتید بدست بیاورید . خرید جم در این بازی در وبسایت www.myhayday.ir بسیار آسان و سریع با قیمتی باور نکردنی انجام می شود.

اما چنین که در بازی پرطرفداری مانند “ های دی “Hay Day   نیاز دارید چیزی مثل Clan  در Clash Of Clans  است که در قسمت neighberhood قادر خواهید بود به اتحادیه های ایرانی یا خارجی بپیوندید و اما باز هم رقابت در این بخش موج می زند چرا که در بخش همسایه ها قسمتی به عنوان “دِربی”به وجود آمده که شرح کار آن به صورتی است که شما باید یک محصول را انتخاب کنید و تا ۶ ساعت تعداد معین شده توسط بازی را تحویل دهید.

screenshot_2016-10-16-17-26-48 screenshot_2016-10-16-17-26-29

در بازی زمین هایی هستند که آن ها حصار کشی شده اند و نمیوان به راحتی به آنان دسترسی پیدا کرد اما شما با به دست آوردن حکم قاضی یک برگه و چندین چکش عدالت این زمین ها را با قیمتی بسیار خوب برای خود بخرید.