finalllll

بررسی مقدماتی ترین ترفند های بازی های دی (Hay Day)

slide1q 

۱- کسب تجربه یا جمع کردن پول

هنگامی که بازی را به تازگی شروع می کنید فقط بر روی کسب تجربه تمرکز کنید تا بتوانید زودتر به سطح ۷ برسید. در سطح ۷ مسیر جاده برای شما باز می شود و می توانید از دیگر دهکده ها سفارش بگیرید. این سفارش ها پول و تجربه به همراه دارند. 

۲- فروشگاه کنار خیابان

اینجا جایی است که می توانید درآمد خوبی از آن داشته باشید. محصولات و کالاهای اضافه خود را در این فروشگاه قرار دهید. اگر قیمت های شما مناسب باشد در کمترین زمان به فروش می روند. بهتر است قیمت شما ۷۵% بالاترین قیمت کالا باشد. برای مثال اگر بیشترین قیمت کالا سکه۱۰۰ است، شما ۷۵ سکه قیمت گذاری کنید. 

۳- میان تولیدات و محصولات تعادل بر قرار کنید 

به یاد داشته باشید که همیشه حداقل یک محصول برای کشت در مزرعه و تولید محصول جدید نگه دارید. با این روش همیشه یک محصول در انبار دارید که بتوانید با آن محصولات جدید تولید کنید.


۴- تام؛ پسر پستچی 

در لول ۱۴، تام پستچی برای کمک به شما می آید. هنگامی که نیاز به محصولات جدید برای تولید بیشتر داشته باشید تام می تواند به شما کمک کند. می توانید از کمک تام پستچی هر ۲ ساعت یکبار استفاده کنید. 

در این بازی الماس ها نقش تعیین کننده ای در پیشرفت و گسترش دهکده دارند. مثلا ممکن است شما محصولات زیادی را تولید کنید ولی چون ظرفیت انبار شما پر شده است نمی توانید آن را ذخیره کنید پس باید سطح انبار خود را گسترش دهید که این نیاز به الماس دارد. برای خرید الماس می توانید از به تنها فروشگاه اختصاصی هی دی www.myhayday.ir  سر بزنید تا سریع، آسان و با کمترین قیمت بسته مورد نظر خود را خریداری کنید.